footer mail

Klantenservice

Flowers.nl en  Fleurop bloemisten handelen uw bestelling met de grootste zorg af. Heeft u hierover vragen? Mail dan naar sales@flowers.nl  Ook suggesties en opmerkingen zijn van harte welkom. Met uw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening namelijk verbeteren!

Bestelling niet naar wens verlopen?
Het kan onverhoopt voor komen dat (de verzending van) uw bloemen groet niet naar wens is verlopen. Dan vernemen wij dat graag zo spoedig mogelijk. Gebruik onderstaande gegevens.

Geleverd product
Houd er rekening mee dat bloemen een natuurproduct zijn; het afgeleverde boeket kan enigszins afwijken van de foto in onze online bloemenwinkel.

Recht van retour.
Bloemen en planten zijn levende producten en de arrangementen zijn speciaal voor u samengesteld, . Hierdoor heeft u geen recht van retour op deze producten.

Bezorg moment
Wat betreft het bezorg moment geldt dat bij bestelling voor 12.00 uur, het boeket dezelfde dag wordt geleverd (met uitzondering van zon- en feestdagen). Een bezorg tijdstip kunnen wij echter niet garanderen.

Garantie op kwaliteit
Fleurop bloemisten geven 7 dagen vaasgarantie. Heeft u klachten omtrent kwaliteit van de bloemen neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. uw klacht ontvangen wij graag binnen redelijke termijn.

Klacht doorgeven
U kunt uw klachtenbericht naar ons mailen, per brief sturen, doorbellen (zie onderstaand contactgegevens).

Ordernummer bijvoegen
Om u goed van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u om altijd het ordernummer van uw bestelling in uw bericht op te nemen / bij de hand te houden.

Reactietermijn
Flowers.nl streeft ernaar om snel, en uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst, een reactie te geven op uw (klachten)bericht.

Contactgegevens:
A&A Artistics BV
Grietsestraat 41
6901 GS Zevenaar
T 0316-332003
F 0316-524240
E info@Flowers.nl.nl
I www.Flowers.nl.nl
KvK-nummer 09064491
Btw-nummer NL 806395965B01